خرید کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور






راهنمای خرید کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ گرید A مدل IAC-24CH/XA/A

کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ گرید A مدل IAC-24CH/XA/A عنوان محصولی است که امروز در وب سایت تاسیسات بانک  به بررسی آن خواهیم پرداخت. یکی دیگر از ظرفیت های موجود در بازار است. این اسپلیت ها قابلیت عملکرد سرد و گرم دارند.

 بنابراین میتوانید در زمستان ها نیز از این محصول استفاده کنید. میزان صدا و لرزش دستگاه بسیار کم است بنابراین میتواند گزینه ای ایده آل برای منازل مسکونی باشد. 

این ویژگی باعث شده که آسایش مصرف کننده را به همراه داشته باشد. شرکت ایران رادیاتور سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید و ساخت سیستم های گرمایشی و سرمایشی دارد. کولر گازی های شرکت ایران رادیاتور با رعایت استانداردها تولید و عرضه می شوند. 


کمپانی ایران رادیاتور ، مطمئن جهت خرید کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور




گروه صنعتي ايران رادياتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ هاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه مي باشد، این شرکت به تازگی اقدام به تولید دسته ای جدید از محصولات نموده است. کولر گازی ایران رادیاتور خانواده جدید محصولات این شرکت است که از ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ بی تی یو تولید می شوند.

شرکت ایران رادیاتور با در اختیار داشتن شبکه ای گسترده از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش و همچنین سابقه خوب این شرکت در محصولاتی که تا کنون تولید نموده گزینه مناسبی برای خرید و رقابت با سایر برند های بازار فعلی می باشد.


نحوه عملکرد کولر گازی ایران رادیاتور

جهت خرید کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ گرید A مدل IAC-24CH/XA/A همانند سایر مدل های کولر گازی از دو یونیت مجزا تهیه شده است. این دو یونیت از طریق لوله های مسی با یکدیگر در ارتباط هستند. از آنجا که یونیت خارجی حین عملکرد مقداری گرما و صدا تولید می کند.


 همچنین برای عملکرد بهتر به هوای آزاد نیاز دارد. در بیرون از ساختمان نصب می گردد. یونیت داخلی نیز وظیفه ی انتقال هوای خنک شده توسط یونیت خارجی را به داخل اتاق دارد.


کمپرسور و کندانسور درون یونیت خارجی قرار گرفته اند. گاز مبرد دستگاه که از نوع r410a است درون کمپرسور فشرده می شود. با فشرده شدن مقداری حرارت از دست داده و تبدیل به مایع می شود. مایع از کمپرسور به سمت کندانسور هدایت می شود. کندانسور لوله ای به شکل مارپیچ می باشد که از مس ساخته شده است.

Comments

Popular posts from this blog

مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰

قیمت کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور