قیمت کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور

 

قیمت کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور


قیمت کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ گرید A

کولر های گازی در رده ی تاسیسات ساختمانی نسبتا گران قیمت قرار دارند. به همین دلیل برای خرید کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ لازم است که با اطلاعات کافی به بازار مراجعه کنیم. در این صورت میتوانیم خریدی هوشمندانه و متناسب با نیاز تجربه کنیم. ما در وبسایت تاسیس پلاس به عنوان نماینده ی رسمی محصولات ایران رادیاتور در حال فعالیت می باشیم.

 شما میتوانید این محصولات را با نازلترین قیمت از ما خریداری کنید. در واقع میتوانید جهت خرید کولر ایران رادیاتور از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاوران تیم حرفه ای تاسیسات بانک در ارتباط باشید. یکی از ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور قیمت رقابتی دستگاه است.


قیمت کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور :

C-24CH/XA

16,750,000 تومان

شناسه محصول:7c6018b41e17

نکات مهم بعد از خرید کولر گازی ایران رادیاتور

در صورت خرید کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ لازم است که برخی نکات را به دقت توجه کنیم. از آنجا که این محصولات همراه با گارانتی عرضه میشوند. 

بنابراین لازم است که جعبه ی بسته بندی شده توسط نصاب و فرد مورد تایید شرکت ایران رادیاتور باز شود. بنابراین جهت هماهنگی های لازم با شماره ی 02166678354 تماس حاصل نمایید. 

پس به هیچ عنوان بسته بندی نباید توسط فرد باز شده باشد در غیر این صورت مشمول شرایط گارانتی نخواهد شد. نصب و راه اندازی دستگاه نیز توسط فرد تایید شده شرکت ایران رادیاتور انجام می گردد.



Comments

Popular posts from this blog

مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰

خرید کولر گازی دیواری ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور